Etiketter

torsdag 1 mars 2012

Reflektion över Optik området...

Reflektion över Optik området...
  • +Jag tyckte det var roligt och intressant att lära sig om Optik området. Jag tror jag har förberett mig sådär inför provet det kunde ha varit bättre tror jag. Jag har blivit bättre på att skriva labbraporter, och jag har lämnat in dem i tid varje gång. Jag tror jag har nästan gjort mitt bästa!
  • -Jag hade kunnat pluggat lite mer på provet.. Och haft en bild på min första labbraport, men jag fixade det tillslut. Vi skulle ha jobbat lite mer med vad ögats delar är till. Jag tycker jag borde tänka på att sitta lite längre med provet och plugga, och att lägga lite mer bilder i mina labbraporter, jag tyckte att det är lite med 1 eller 2 bilder!
Intressant: Jag tyckte det var intressant att vi dissekerade koögon... Men det var rätt äckligt! Jag har lärt mig jätte mycket i 7ans optik område, mycket mer än i 6an. Det är också lite intressant att vi har fått en ny lärare, vi hade Ingert innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar